Budują lepsze trasy na długie dekady
Wykonawcy sięgają po nowe technologie budowlane, które zapewnią długowieczność dróg.
Zarówno w przypadku nawierzchni betonowych, jak i asfaltowych konstrukcję nawierzchni projektuje się na 30 lat dla autostrad i dróg ekspresowych. Dla pozostałych rodzajów dróg jest to 20 lat. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad eksperymentuje z nowymi technologiami, których twórcy obiecują wydłużoną trwałość nawet do 50 lat.
W 2014 roku przy budowie trasy ekspresowej S8 Opacz– Paszków wykonawca użył asfaltów wysokomodyfikowanych, dzięki czemu nawierzchnia asfaltowa ma zaprojektowaną trwałość 50 lat, a firma...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta